Lördag kväll

God kväll på er alla

Idag har man haft en lat dag i solen satt och solade på balkongen och tog mej en kopp te och åt några salta pinnar senare på eftermiddagen så åkte vi och handlade på Willys.
Kvällens middag blev fläskfilegryta med ticka masala sås gott var det och imorron ska det bli mer sol härligt tycker jag nu får man vår känslor ska snart börja plantera lite blommor ute på balkongen och sen ska vi köpa en grön matta att lägga ute på det kalla balkong golvet.
Nu är det bara jag upp här hemma sambon gick i säng vid 21.45 ikväll så nu sitter man och surfar runt lite innan det är dax för medicin innan man ska sova vill ju inte hosta hela natten.
Sen ikväll har man kollat på tv på lets dance och mina favoriter blev kvar en vecka till kul det haha Imorron blir man solo hemma för sambon ska åka och lämna tillbaka en lastbil sm dom lånat Undra vad man ska hitta på funderar på att besöka en gammal klass kompis Johan och hans tjej kan vara kul att umgås med gamla klass kompisar emellan åt.
Nu ska jag fixa lite här innan man tar kväller

Ha en trevlig Lördag och helg på er alla

Puss och kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0