Dagens äventyr

Halloj på er alla nu var det ett tag sen jag skrev här men det finns en enkel anledning  till det  dels  har det varit  rörigt  hemma sen har  jag  inte haft lusteller ork.
 
Idag har det varit full fart kan jag lova vart på stan och shoppat en del inför helgen så det vart en ny jacka och ny huvtröja svarta tygskor och bad under delar.
Sen var man igår på ett proppfullt Willys och blev ner prejad av alla dessa 08or med både kundvagnar och shopping vagnar.
Nu är allt förberätt inför våran mys helg och nu skiner äntligen solen så härligt.
Nu är dom nästan klara med renoveringen men vi hade hoppats på att dom kunde tagit ner den jävla byggställningen ursäkta ord valet.
Lägger ut lite bilder på min dag sen

Nu blir det fixa middag och ikväll blir det potatis och nånting från frysen vi måste tömma frysen lite till september då dom ska börja riva balkongerna så man får passa på att mysa på balkongen nu innan dom sätter igång med fönsterbytena.
Sen har bo värden vart hit på förmiddan så nu har han rensat avlopp i köket samt kollat ugnen så nu väntar vi på att nån kommer från Electrolux och kollar spisen och rörmokare till kök och badrum sen tänkte jag fråga en sak är det någon som är intresserad av en bänkdiskmaskin vi har en över eftersom jag har fått mammas och pappas stora diskmaskin vid intresse och frågor kan ni gärna skriva ett pm bild på bänk diskmaskinen kommer

Ha en trevlig Midsommar helg på er alla

puss och kram
 
 
 
Här  kommer bilderna  jag  lovade
 
Nya tyg skorna   från Skokanonen
 
Nya  jackan från nigthmare 
 
tröjan från nigthmare
 
Nya  bikini settet från  kappahl 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0