Snart är det helg åter igen

Hej hopp på er alla
Idag har det varit blåsigt och kallt man vill inte ens gå ut bara ner till brevlådan och ta in posten sen in igen burrr.
Igår så postade jag lite paket till en som fyller år imorron fredag och så överraskade jag med ett blommogram med.
Grattis på födelsedagen säger jag till Annelie .
Sen ikväll har jag instalerat ett nytt spel på min surf platta Hay day heter det och det är ett jätte kul spel tycker jag.
Och imorron blir det tränings pass igen hade tänkt gå ner idag men har inte haft någon vidare lust sen ringde min fina vän lena idag så vi pratade en stund hoppas hon kommer hit och hälsar på med sin lilla gull unge haha.
Tänk att det snart är februari redan vart tar veckorna vägen undrar man haha.

Ha en trevlig helg på er alla

puss och kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0