Fredag den 31a januari

Hej hopp på er alla
Här har det snöat hela dan mysigt tycker jag så idag vart det ett tränings pass på gymmet sen vart det en härlig promenad ute i snön. så vart det hem och skotta lite snö med
Idag har det varit lite lång tråkigt det är ganska jobbigt att bara gå hemma hela dagarna utan jobb.
Sen har jag funderingar på att flytta tillbaka till min hemstad Hallstavik igen dels för att jag inte har nåt att göra här sen är det lite annat som lockar mej tillbaka hem.
Sen har man skickat lite blommor och en present till en som fyllde år idag och jag hade hoppats på att personen skulle ringa och säga tack men det gjorde hon inte så nu är man ganska besviken på henne:( Så får vi se vad man hittar på denna helg.

Trevlig helg på er alla



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0