Magsjuka du var inte vĂ€lkommen och inte du feber heller 😳

Gomorron pÄ er alla!!
 
SÄ vart det sjukstuga hÀr hemma idag
Var uppe hela natten och inte fick sova eftersom man krÀkts hela natten och fÄtt hög feber inte kul alls jag har inte tid alls att ligga sjuk.sen vid 8 sÄ var det sambons tur sÄ idag var det bara att ta det lungt och vara sÀng liggande.
Sen var det bara gÄ ner till ica och köpa blÄbÀrssoppa och sÄ var julkorten skickade.
 
SÄ idag blir det inget alls gjort och magsjukan fick vi nÀr vi var i stockholm hos sambons Àldsta dotter och hennes sambo sÄ nÀstan alla som var hos dom blev sjuka.
 
Men men nĂ„n gĂ„ng ska man ju bli sjuk men det Ă€r inte roligt alls men vad ska man göra det Ă€r bara att gilla lĂ€get och hoppas det gĂ„r över fort tur att det inte kom dagarna före jul allafall â˜ș
 
Ska försöka ta en varm dusch och en alvedon och se om min höga feber ger med sig
Och sen försöka sova lite.
 
Sen fick jag ett glatt besked mitt i allt nu ger ÄNTLIGEN kommunen upp och tjafsa efter att min lilla mor gett dom en avhyvling sĂ„ skickas Ă€ntligen papprena in efter 3 jobbiga mĂ„nader av massa gnĂ€ll och tjafs.
Men jag fÄr se hur det gÄr om dom godkÀnner allt annars fÄr jag sÀtta mej  i skolbÀnken igen och det kommer jag att göra ialla fall Àven om jag fÄr nÄt jobb.
 
 
Ha en fortsatt trevlig mÄndag pÄ er alla
 
puss och kram
 
 
 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0