Gomorron

God morgon på er alla!!!
 
 
Så var man äntligen på benen igen fy  för att ligga sjuk inget kul alls  men nu är  jag  frisk igen hoppas jag.
Jag vill bara tipsa er om en blogg som jag tycker ni borde besöka Gå gärna in på http://isabellemariell.blogg.se
Och läs och ta del av hennes vardag hon vill ha fler läsare på sin blogg det är  en jätte fin kompis till mej som har denna blogg en gammal klass kompis gå in och kolla  hennes blogg  är ni snälla  hon skulle vara så tacksam om hon fick fler läsare.
 
Nu ska jag försöka  göra  lite nytta här  hemma   
Sen kan jag  informera er om att jag  haft bloggen via mobil men tyvär  kommer jag ta bort den då jag tycker den drar ner  läsare och det vr det som inte var tanken så den kommer tas bort  innom kort så ni vet.
 
Sen kommer receptet på saffrans  sockerkakan under dagen har varit  lite   si och så med bloggandet eftersom vi vart sjuka  här hemma  men men sånt  händer.
 
 
Ha en trevlig dag på er alla
 
kram kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0