Dagens samtal!!! Operationen blev inställd

Tjenixen på er alla!!!!

Denna dag har varit full fart hela dagen små plock och massor med förberedelser har börjat jul pynta lite här hemma igen eftersom allt stannat av med allt.
Sambon ringde vid 11.15 och sa att han ringt  torax på karolinska operationen nästa vecka är inställd.
På grund av att han ska in på Danderyds sjukhus och göra ytterligare en röntgen en datortommografi.
så operationen blir efter nyår om inte senare ändå.
Så det blir en jul och ny år tillsammans med familjen☺glad var jag för det beskedet.
Sen blir det  så att vi åker upp till vårt vackra Dalarna och firar mer jul med sambons dotter med familj vid mellandagarna.
Och jag rigtigt längtar tills vi åker upp ska bli sååå skönt och komma hemifrån några dagar.
Och bara ha mysigt och ta det lungt och koppla av mysa lite med lilla gos med.
Så vart det en tur till vetrinären med familjens katt i eftermiddag med och det blev en operation då han hade en stor böld dom trode att det var alvarligare men så vart det inte så han är hemma igen så nu får han pencelin och på måndag ska dom tillbaka med han och ta bort stygnen.
Nu är det bara lilla jag som är uppe och tassar runt här hemma sambon sover så då passar jag på att vika lite tvätt och plocka lite ska snart ta natt macka och sova jag med.

Ha en trevlig kväll på er alla

puss och kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0