Söndag den 31a Aug

Hej hopp på er alla Så var det Söndag igen jisses vad helgen går fort.
Idag blev det en tur i svamp skogen men inte hittade jag mycket svamp inte ett par stycken bara men sambon hittade en del så ikväll blev det smör stekta kantareller.
Så när man kom hem var det bara hoppa in i duschen och spola av eventuella fästingar och visst hade jag en som kröp på mej men den dränktes kan jag lova.
Sen passade jag på att gå in på hm och shoppa lite Till min minsta brorsdotter som snart fyller år hittade ett par fodrade stövlar med söta katter på så nu blir det kolla efter mer saker till henne i veckan,
Sen blir det till att planera julklappar ja jag vet att jag är en aning tidig men har man många som man vill ge till så är det lika bra att börja redan nu.
Sen vill jag bara passa på att säga ni som vill beställa från lr av mej får jätte gärna höra av er om ni vill ha en katalog jag fixar det.
Sen i veckan kommer dom och börjar riva panelen hemma hos oss så det innebär nu att vi måste tömma fönstret i vardagsrummet och i köket plus allt från balkongen problemet blir sen att hitta var vi ska ställa allt för det kommer bli en himla röra i en månads tid fram över och det ser jag dock INTE fram emot kan jag lova.
Nu blir det fixa kvälls fikat sen blir det ta kväller blir en härlig dag imorron och mer sol kommer det ska bli jätte fint väder onsdag torsdag fredag denna vecka så passa på att njuta av sen sommar värmen kommer jag göra Sen hoppas jag att vi kan åka iväg när dom ska hålla på med renoveringen här hemma vill åka till Vårat Dalarna igen Det är så mysigt att vara där uppe.

Ha en trevlig Söndag kväll på er alla

puss och kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0