Så var det Måndag igen

God kväll på er alla nu var det ett tag sen jag bloggade men nu är jag tillbaka igen. Idag har solen varit med oss kan jag lova så idag blev det shorts väder Idag var det näst sista gången jag träffade min psykolog på sjukan och så har det varit sjukgymnasten för sambon. Så har vi kört bort vår gamla säng med så nu slipper man snubbla över den i hallen haha. Så var det mys dag ute hos mamma pappa igår ätit god middag och myst med alla och så passade jag på att plocka bort lite ogräs på deras grusgång med lilla pappa. Och nu börjar det närma sej för sista etappen med fasad renoveringen vårt hus blir det sista för i år så på Måndag börjar dom med att byta fönster i vardagsrummet om det inte blir nånting annat som kommer i mellan. Och nu ska jag snart börja med träningen igen efter en lång tid sjukdom så nu hoppas jag att jag kan få vara frisk ett tag. Så funderar jag på att lägga in en ny beställning på lr produkter igen är det nån som vill beställa så är det bara kontakta mej.så hjälper jag er gärna och vill ni ha kataloger så kan jag fixa det med. Nu blir det äta lite kvälls fika innan det är dax att ta kväller. 
 
 
puss och kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0