Lördag den 30e Aug Mys Lördag

Hej hopp på er alla nya och gamla läsare

Idag vart det en mys dag För idag var det invigning av nya badhuset på Södra berget.
Och det var fint i hela badhuset dock en hel del Brister Bastun i killarnas och i tjejernas omklädnings rum var det ingen bra värme i.
Sen Var det nya nyckel systemet kasst man höll ju inte på att få komma ut och så var det super trångt med alla skåpen som satt inpå varndra så man satt nästan på alla folk.
Så en hel del brister hade det med det nya badhuset jag saknar dock vårt gamla fina badhus.
Men bad blev det och jag testade nya rutschkanan och den var det fart i vill jag lova Haha.
Kvällens middag vart ris och fläskfilegryta och så vart det tv häng med mitt favorit program fångarna på fortet på 4an.
Nu ska jag göra det sista innan man tar kväller.
Snart är det Redan Söndag oj vart tog denna helg vägen egentligen????.


Ha en fortsatt trevlig Lördag

Puss och kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0