En dag hemma

God kväll

Idag vart det en hel dag hemma med allt vad det innebär
Städat och sprungit upp och ner i källaren som en tok rensat upp lite här hemma tvättat har jag hunnit med och sen har jag tagit upp alla våra vinterkläder och burit ner alla sommar kläder så nu är dom undan stoppade för i år.
Sen har jag lagt på alla mattor igen för nu är våra golv iskalla igen suck.
Och ikväll vart det kvälls mys här hemma med en kopp te och kladdkaka gott var det.
Imorron ska jag fortsätta med lite små plock och sen har jag demonterat ner mitt ena säng bord med ikväll så nu är det bara frakten till görla som är kvar.
Så en hel del gjort har det blivit här hemma
Sen har det även hänt lite tråkigheter så ledsen har man vart med nu har man blivit osams med en vän med så det känns mindre kul kan jag lova.
Nu ska jag diska och sen ta man nog kväller vaknade redan vid 5.50 i morse så det har vart en lång dag idag.

ha en trevlig helg på er alla

puss och kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0