Söndag redan

God kväll på er alla

Redan söndag vart har helgen tagit vägen.
Idag har vi vart i sbk och fixat i lokalen och fixat texter till en bil,
Sen har jag skrapat bort maskerings tejp på ett bord.
Sen var det meningen att vi skulle ha åkt till mamma pappa en sväng men så vart det inte så vi åkte hem och fixade middag istället och här hemma blev det Lasange.
Sen har jag hållt på och fixat ute på balkongen och tömt en balkonglåda på blommor och skurat rent den så nu har vi bara 2 balkonglådor kvar.
Sen ska jag gå ner i källaren och sortera upp mer saker som ska skänkas bort till Görla loppisen.
Sen ska vi köra bort lite sopor till tippen som ska slängas.
Sen hoppas man att det kommer en lägenhets anvisning snart får se om det kommer nåt i veckan för nu vill jag verkligen flytta.
Nu märks det att det är Höst för nu har vi ändrat om klockorna en timme bakåt nu är det mörkt tidigt på eftermiddagarna och mörkare mornar.
Nu blir det ta kvälls fika innan det är dax att sova.

Puss och kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0