Söndag den 26/5 Mors dag

God förmiddag på er alla läsare
Idag skiner solen och det är redan 20 grader ute på balkongen mysigt.
Idag säger vi grattis till alla Mammor på mors dag.
Idag ska vi åka och fira min mamma och överraska henne med en present och en laktosfri tårta från Flygfyrens bageri
Och i fredags så var jag ute på stan och hittade en fin morsdags present till mamma samt att jag hittade en muffins plåt som jag har letat efter.
Sen i går så skickade jag ett paket till en brors dotter som fyller 17 år imorron får se nu om hon blir glad för det hon får.
Helgen har vart lugn har inte gjort så mycket tagit reda på tvätt och fixat och sen igår kväll så vattnade jag mina blomlådor ute på balkongen det vart lite annorlunda i år med blommor för att varje år har vi haft pelargoner och penséer men i år vart det lavendel och penséer och lite annat.

Ha en trevlig Söndag på er alla

puss och kram

Ny muffins plåt från Åhlens
 
Strumpor till Mors dag
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0