ännu en mys helg har varit

Gomorron på er alla läsare
så har midsommar vart då med underbart väder vi åkte ut till mamma pappa och hade en hel mys dag satt ute på altanen och åt middag .
Sen bakade jag en jordgubbs cheesecake som ingen orkade äta så nu är det bara att kasta den som står hemma hos mamma,
Sen i veckan gjorde jag en rabarber cheesecake som vart super god från Leila bakar i Frankrike.
Igår var jag ut till mamma pappa med och jobbade hela dan klippte slyt från andra sidan staketet så nu är det borta med så jag fick en hel underbar dag åkte bussen som gick 11.05 och så gick jag från lundås vägskäl hem så det vart en mysig promenad.
Oxh idag regnar det men det gör inget det behövs lite regn med efter många dagars sol så idag blir det att skicka inbjudnings kort till min födelsedag och sen ska vi på grillning om det nu blir nåt det får vi se.
Annars blir det nog en lugn dag sambon åker till Ludvika i 2 dar så då blir man ensam hemma Hade gärna velat åka med men det blir för bökigt och trångt så jag får vara hemma istället.
Sen träffa man sin fina vän 2 gånger under förra veckan dels 18e sen dagen innan midsommar så vi hade en mys dag vi med och då passade jag på att gosa lite med hennes söta dotter med,
Sen ska man göra en hår förlängning nästa månad med ska bli spännande fick rekommendation av min vän att gå till hennes vän som gör det och det kostar 1800 kr hade jag gått till en frisör hade jag fått betala 3000 kr vilket är dyrt men vi får se Sen ska vi på dop i augusti med så det ska bli kul och mysigt hoppas på bra väder då med.
Nu ska jag äta lite frulle det blir hemgjord rabarber kräm som är super gott.
Ha en trevlig dag på er alla

puss /kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0