Lördag den 26e Januari

Godmorgon
Idag händer det ganska mycket Här hos oss
Idag blir det handla hem lite mat och sen ska vi kolla på maddrasskydd till våran säng och sen ska vi även kolla på lite nya kuddar med.
Sen blir det att åka till firman och jobba lite och fixa sen ska jag fortsätta att städa ur en lägenhet idag med .
Sen ska jag gå och boka tid i våran tvättstuga med,
Så denna helg finns det mycket att pyssla med.
Sen har jag börjat rensa ur massa saker som jag ska skänka bort bland annat lite kläder och annat som jag inte använder sen ska jag skänka bort massa saker till loppisen med som vi har här i roslagen,
Så nu blir det ordning här ska jag säga hihi men ibland behöver man rensa för att man samlar på sej en massa saker under åren så det är inte illa det att man kan skänka bort saker till folk som verkligen behöver.
Sen var man till Tandläkaren igår med så nu väntar nästa besök nästa vecka med så får vi se vad dom säger har haft ont i flera år nu sen jag gjorde en operation så nu hoppas jag att man får veta vad som är fel för man blir bara galen att bara gå och ha ont hela tiden men men får hoppas på det bästa.
Nu ska jag fixa lite här hemma innan vi ska åka iväg

Ha en super trevlig helg på er nu

kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0