Helgen var lugn

God eftermiddag på er alla

I helgen har vi tagit det lugnt var en sväng och hälsa på min syster och lekte lite med syster sonen,
Och nu är sommar däcken på satta på våran bil Sen i morse så vaknade sambon vid 4 för att han skulle köra en arbetskollega till Arlanda.
Här hemma har det blivit vår städat dammsugit och torkat alla golven med grumme grön såpa och sen har man putsat alla fönster som var väldigt smutsiga. Nu ska jag bara packa ner alla vinter jackor och stövlar och ställa ner i källaren.
För nu tror jag inte att det kommer mer snö eller vad tror ni?
Sen får vi se vad vi ska äta till middag ikväll har just nu ingen ide på mad man ska laga för nånting sen har jag bakat Hastbullar med och dom vart super goda.
Nu går tvättmaskinen för fullt här hemma ska snart hänga den med
Sen har man ännu inte fått nån remiss tid hos ds vet inte vad det är för fel tycker jag borde ha fått ett brev hem från dom nu men inget har kommit så snart funderar man på att fråga min tandläkare om hon verkligen skickade in en remiss till dom.
Sen börjar man tror att pollen allergin börjar komma för nu är jag snuvig nästan hela tiden så får hoppas att man klarar sej från att bli sjuk.
Ha en trevlig vecka på er alla.
puss/kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0