Gårdagens Äventyr

God förmiddag på er

Igår var man på äventyr till Stockholm
vi åkte via Åkersberga så jag hann och kolla i butiker medans sambon var på jobb sen åkte vi vidare till Stockholm och hälsade på Min fina vän lena och fikade och pratade och hade en eftermiddags mys Hon hade bakat Hastbullar som var super goda Jag ska fråga henne om man kan få receptet på dom sen fick man ju gosa lite bebis vi kom vid 13.30 och sen vid 15.00 så hämtade vi Äldsta dottern Isabelle på dagis så då fick jag vara lite barnvakt åt lilla skruttan som låg och sov i vagnen och sen medans jag väntade på att Lena kom med Isabelle så kom det fram några barn och frågade vem jag var och fråga vem bebisen var och dom stod och kollade när hon låg och sov.
Så det var en super mysig dag vi hade igår och sen fick jag med mej 6 stycken hand målade fina Muggar som Lena hade målat hon tog 200 kr för dessa fina muggar och det är ett bra pris tycker jag.
Och strålande sol och underbart varmt var det med så det var en perfekt dag för lite äventyr.
Tack Gumman för en super mysig dag det får vi göra om snart igen.
Sen när man kom hem så började man rensa ur klädkammaren lite grann Sen ska vi börja planera en loppis.
Idag är det en grå mulen dag vart är solen? hihi
Idag ska jag nog fixa och och plocka hemma.
Sen får vi se vad man ska hitta på för middag med just nu har jag ingen ide vad man ska laga.
Ha en trevlig Fredag på er alla.
Lägger upp bilder på dom fina Muggarna som jag fick med mej hem igår.


 
Så här ser Muggarna ut som min fina vän hade gjort.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0