Tisdag Ny vecka med bara regn

Gomorron på er alla

Idag vaknade man samtidigt med sambon och såg att det var grått och regn ute fy vad tråkigt när det bara regnar ute tycker jag.
Igår Måndag så hade jag en mys dag först på morgonen så ringer min fina brorsdotter och frågar om jag kan göra henne sällskap på busstationen här i stan tills hennes buss gick vid 8.15 och självklart fick hon sällskap av mej och då vart hon glad
Sen va jag på sambons jobb igår med,
dag blir det lite städning och så ska jag gå igenom alla våra skor och hämta upp våra vinter skor från källaren medn får vi se om jag bakar någonting, Sen ska jag kolla efter ett par andra gardiner till vardagsrummet och i köket har jag redan bytt.
Sen imorgon Onsdag har man tvättstugan med så då har jag hela dan på mej att tvätta för här har vi vecko schema så ibland är det jätte svårt att ens få tider men då är det ju tur man har en egen i fall att man inte får nån tid men ofta brukar det gå bra man kan även tvätta efter nån granne som är klar tidigare så det funkar det med.
Sen hoppas man att brorsdotter och hennes mamma kommer hit nån dag och hälsar på var länge sen sist nu som dom var här så det får vi se när dom kommer brorsdotter har ledigt denna vecka pga lov så då passar dom på att göra saker tillsammans.
Annars händer det inte så mycket just nu sen får vi se om jag hinner med gymmet med,
Sen får vi se när jag kan träffa min bästa kompis lena och hennes nyfödda lila dotter och gosa lite bebis med-

Ha en bra dag trotts regnet

puss/kram
Anna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0