Ja nu är det freedag igen

Godeftermiddag på er alla läsare

Idag skiner solen med blå himmel och på en del ställen har det kommit snö redan tänk vad tiden går.
Så nu har man vart ner och hämtat alla våra vinterkläder i från källaren och enna vecka har gått fort tycker jag har haft fullt upp med min träning på gymmet och nu är det så kul att äntligen ha kommit igång.
Sen har man fixat lite presenter som man ska ge till min minsta lilla brorsdotter imorgon som fyller 3 år tiden går fort även där,
Imorse så åkte sambon till stora staden Stockholm på jobb så jag kunde inte följa med för han skulle ha 2 stycken till som bärhjälp så jag fick nöja mej med att vara hemma och fixa men det går det med.
Igår så vart det lite städning här hemma och det behövdes kan jag lova eftersom jag tränat så mycket denna vecka så låg allt i hemmet efter men nu är det ordnat Sen i helgen ska jag åka till Herräng och hjälpa en bekant och skruva ihop en bokhylla som hon fått. Sen ska jag äntligen kanske köpa ett par snygga skor som jag kollat på sen ska man väll fortsätta kolla i butiker efter mer julklappar jag har redan hittat en del så det är en bra början.
NU ska jag ta och gå ut en sväng i det fina höst vädret en stund.

Ha en super härlig helg på er alla

puss/kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0