Händelserik helg

God kväll i alla stugor Denna helg har varit fullfart i Fredags så gick jag på stan och hittade en fundation som jag verkligen älskar Sen Lördags var vi på loppis och hittade gardiner och lite smått o gått.vi var även och firade min pappa på farsdag
Sen igår söndag så åkte min sambo bort och kommer hem på Torsdag.
Så idag så gick jag upp vid 5 och gick ner till gymmet vid 6 tiden på morgonen och tränade .
Imorgon Tisdag har jag tvättstugan hela dagen och sen när jag kommer upp igen ska det städas ordentligt. Så jag har att göra hela dagen imorgon kan jag lova,
Kommer lägga upp bild på det saker jag köpte.
Nu blir det att ta kväller börjar nog bli sjuk för hag har fått ont i halsen och Nacken så jag kommer snart lägga mej sjuk tror jag och et vill jag inte har ingen lust att vara sjuk nu det har jag inte tid med heller sen hoppas jag att jag får träffa min kompis snart igen 

ha en trevlig vecka på er alla

kram anna
 
 
 
det här hittade jag  sport strumpor  och fundation  från Garnier



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0