God Morgon Fredaag 16/11

God Morgon
Idag vaknade man tidigt och insåg att det var fredag redan gud vad veckorna går fort. Snart är det jul med tänk vad tiden går fort, Min vecka har varit lugn sambon kom hem igår kväll efter att ha varit borta sen i Lördags skönt att ha han hemma igen tycker jag. Annars har jag inte gjort så mycket det gamla vanliga tvättat och fixat och tränat Nu skiner solen här med.
Helgen kommer var lugn tror jag ska väll inte göra så mycket får se vad man hittar på kanske åker ut en sväng till föräldrarna,
Sen ska jag nog rensa lite i min bokhylla och städa ur den.
Nu ska jag ta och koka lite te och sätta mej och kolla lite på Nyhets Morgon.
Ha en super härlig Fredag på er alla och ha en trevlig helg med

puss och kram Anna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0