Tisdag och tränings pass

Hej på er Alla glada Idag har solen vart framme och dagens träning på 3 och en halv timme klart så härligt  kan jag lova. Sen vart det att gå hem för sambon hade lagat världens godaste middag korvstroganoff mums. Sen är det bara att ta det lungt resten av kvällen idag har jag inte gjort så mycket mer än att tränat sen igår var jag på tårtkalas hos min söta brorsdotter diana som fyllt 16 år. Sen har jag köpt en ny tränings väska och en ny vatten flaska från Norrtälje träningscenter bild kommer Nu ska jag ta och fixa lite här hemma vika tvätt och plocka lite
Ha en  trevlig  tisdag kväll på er alla.


Soliga kramar / Anna



Nya tränings väskan som det står  Norrtälje tränings  center på


Vatten flaskan  med mitt namn på



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0