Måndag den 28e maj

Hej hopp alla  glada Idag har jag vart och grattat min brorsdotter som fyllde 16 år igår god tårta och massa mys  jätte trevligt. Sen kom min bror hem så då fick jag skuts hem till vilda Norrtälje igen sen var det lite städning och tvättning nu är det rent i våra sängar och sen är det upptvättat och hänger på tork ute på torkställningen ute på balkongen sen tvättar jag våra maddrass skyd och har bytt dom. Sen vart det middag och då åt vi fläskfile med ris  och svampsås mums. Sen har jag laggt våra vintertäcken i en säck och ska bära ner dom i källaren så här händer med mycket  kan jag lova Imorgon blir det fint väder då får vi se vad vi hittar på, Sen igår var vi till mamma och pappa och firade morsdag och min pappas födelsedag han fyller idag men vi slog ihop både mamma och hans dag  sen fixade vi lite i trädgården hemma hos dom och klippte en buske så nu är det klart. Nästa gång blir det att fixa  vindruvsbusken vid stallet och hjälpa pappa med den.

Ha en underbar dag på er alla

Kram/ Anna

Tack Diana för en mysig dag  hoppas vi ses snart igen



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0