Tisdag den 26e juni

Idag  är det en grå mulen dag solen tittar fram emellan åt idag så kom dom från Sandå måleri firman och ska riva tapeten i sovrummet  där det är möggel och sen ska dom inpregnera med nåt som skyddar  från möggel sen ska dom tapetsera hela rummet så det blir nog säkert fint när det är klart. Men dom har kunnat riva hela väggen som är vid  balkong dörren nu har dom bara rivit  där mögglet är vilket jag sa att dom kan ju riva hela  och inte bara den lilla biten ska dom riva så kan dom riva hela alltihopa för det låg säkert en 8  till 10 lager tapet och då fester inte  det som det ska så jag ska  klaga lite på dom även fast det tog  över 6 månader  innan nåt hände men men. Sen har man bara tagit det lungt hela förmiddan  fixat lite här hemma fixat lite matlådor  och snart ska  man fixa inför sin födelsedag med baka lite  och handla hem till tårtan och lite annat. Nu är midsommar helgen över   och i fredags var vi till färsna gård och kolla lite på  midsommarfirandet  sen i lördags var vi till Hallstavik till mina föräldrar och bjöd dom på en flädermousse tårta som min mamma vill ha recept på den var både glutenfri och mjölkfri så den passar  perfeck att baka till dom som är allergiska  med  och den vart super god kan jag lova.
 
 
Ha en fortsatt trevlig vecka 
 
Kram/ Anna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0