4 dagar kvar till min födelsedag

Hej på er
snart är dagen med stort d här  på Måndag  rättare sagt  då är det min födelsedag  fy så gammal man börjar känna sig   inget kul alls vill jag lova. nu håller jag på att förbereda inför måndagen då jag ska baka  en del gluten fria  saker för att min stackars mamma ska kunna vara med och fika som är allergisk så nu blir det att baka  lite halon grottor  som är laktos fria  det är första gången jag baka sånt så det ska bli spännande och se hur man lyckas. Hoppas bara några kommer familjen och syser kommer på måndag  och tisdag  hoppas jag att min brors dotter och hennes mamma kommer  jag skickade  en inbjudan  till dom igår  torsdag så dom har nog fått den idag sen hoppas jag att min vän lena  hör av sej för hon har fått en inbjudan hon med annars blir jag super ledsen. Förra året kom ingen  förutom min familj så då fick man slänga all fika bröd  och tårta  och det vill jag hellst slippa i år för nu har jag lagt ner massa pengar  på massa saker så nu vill jag inte  bli besviken men men vi får se. Sen hoppas jag  att det blir varmt  och soligt vill inte ha regn mer nu får det vara nog  med det tycker jag. Idag har jag tvättat lite  här hemma  bytte sängkläder i våra sängar och diskat  så nu är det slut på tvätt, sen har jag  börjat fundera på att sälja en del saker man har  nu håller vi på och tömmer ett liten akvarium som vi inte ska ha  kvar  sen letar vi hus  ännu  får se om vi hittar något som passar oss. sen  i tisdags kom dom i från samdå måleri och rev våran tapet i sovrummet som vi har möggel i  och det gör oss sjuka så nu har dom målat  med en vit inkappslings färg  och vi mår redan lite bättre sen får vi se när dom kommer och river  hela  tapeten på dom andra väggarna  men det viktigaste  är gjort  nu så nu kan dom komma  när dom vill men efter min födelsedag. Sen har min stackars sambo vart sjukskriven denna vecka  men han ska  börja jobba på måndag  på jag fyller år tråkigt nog  ville ha han hemma igentligen. 
 
Ha en super  trevlig helg nu alla läsare 
 
Puss/kram Anna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0