Söndag den 29e Januari 2012

Hej Nu var denna söndag snart  till enda  denna helg  har gått fort tycker jag. Igår Lördag var vi till hallstavik och fikade hos  mamma  och pappa det var länge sen man var till dom och fikade sen skulle vi hämta papprena till roslagsbostäder  men dom hade mamma redan skickat in. Bra var det men jag måste endå ta en promenad till deras kontor  för att  lämna  dom ett papper till sen  är det bara att vänta.
Det tar ca 2 månader  innan vi vet om vi får  nya  lägenheten  en snygg  och stor  3a  snart slipper vi för hoppningsvis alla volvo raggare som gasar och leker  utanför fönstrena lite jobbigt  men  hoppas man snart slipper dom. Sen på Tisdag ska  jag  och fira min svägerska Annelie  som fyller år  då får jag träffa min bror  och hans  lilla  söta dotter tessan, som är den sötaste som finns men jag har min systers lilla son som e  min älskling. Det har  varit  lungt  denna  helg  har  inte gjort nån speciellt  förutom att tvättat en maskin sen  imorron har jag tvättstugan  annars har  jag inte gjort så mycket  nu när jag  har ont  i ryggen. Ska väll packa ner  lite mer saker som man  inte  behöver ha  uppe  sen får vi se vad  dagen  blir. Hoppas snart få träffa min bästa vän Lena  det var ett tag sen  vi sågs  börjar bli dax igen nu tycker jag.

Nu ska  jag göra  lite  nytta  innan det  blir  sov tajm

Ha en  bra  vecka 
mvh Anna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0