23e Januari

Hej på er vad tiden går fort redan 23e januari snart en ny månad redan ojoj vad fort det går. Idag  har jag  inte gjort så mycket  här hemma  packat ner  sambons data skivor  i banan låda och diskat  och tagit det lungt  och nu har jag börjat få ont  i ryggen bara det inte är  lunginflammation jag har dessutom inte tid att ligga sjuk nu för  imorron åker vi till Hallstavik eventuellt. Vi ska  titta på ekonomin som jag har  för vi har en önskan om att flytta till en 3a som vi tittat på vi behöver större  boyta samt vi vill bort från vägen utanför som stör  sen alla volvo dårar som leker på nätterna så man inte får sova. Jag  hoppas att vi får  flytta till den super mysiga 3an snart det vore så härligt att  få komma  bort från trafiken här där jag bor nu, igår  skurade jag  ur  min vita bokhylla i vardagsrummet  så nu är den ren med nu har jag bara skafferiet kvar sen  e det versta  urstädat  sen har man fått tandverk igen så nu får man snart boka tid  igen hos tandläkaren. Annars har det inte  hänt så mycket sen hoppas jag  att jag får  åka till hävrödal för  jag har rensat ur  min garderob så nu har  min brorsdotter en påse  med för små kläder  som jag inte kan ha  det är bra med brors barn som kan  ärva  lite som e för smått. sen har jag  hittat en födelsedags present till dianas mamma som fyller den sista  januari. Nu ska  jag  fortsätta med mitt  plockande  hae  en bra kväll.

Mvh Anna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0