söndag igen

Nu är det söndag redan herregud så helgen går fort  idag har jag haft tvättstugan och sen  har vi fikat hos mamma pappa en stund  igår var det en galen dag kan jag säga  jag fick för mej att gå en  lång  promenad runt spåret  o0ch det slutade  helt galet  jag hittade inte hem så jag var på väg  mot  malsta istället snacka om virrig  men det e ju inte så konstigt  dom har ju byggt om vägen. Det var säkert 20 år sen jag gick spåret med  plugget då vi gick skol maran så idag har  jag  ont  överallt  pluss skavsår  på hälen. Sambon fick åka  och hämta mej med biilen jösses så alla  hade kul åt mej  trotts att jag hade gps på mobilen men den virrade bort mej. Så nu har jag verk både rygg och ben samt  ont i fötterna  och dessutom har min muskell inflammation i ljumsken blossat upp igen snacka  om otur blir man knasig  eler vad,så nu har jag fått nytt namn  med så nu heter jag  vims  maja  istället. Så nu blir det inga mer  promenader  förrän det är  vår pluss att jag halkade  och åkte pulka  på rumpan ner för en backe  på spåret  och skrapa i händerna då var det halt kan jag lova.
Nu ska  jag vika  lite tvätt och lägga  in i skåpen och sen  ta det lungt resten av  kvällen, Imorgon blir det  chopping med sambon på åhlens  vi ska  handla  nytt porslin  till köket  sska bli kul och få lite färg  hemma, nu des utom har jag  fått en blåsa på läppen som jag brukar få varje  år   en herpes blåsa som  jag behandlar med en salva sen har  jag  en envis  förkylning  nu är det 4a veckor  jag har haft den. Vill bli frisk nån gång hostar så jag  vaknar på nätterna,
Nu ska  jag snart ta kväller,

Ha en  trevlig  vecka  nu  Puss kram / Anna
Anonym
2012-02-27 @ 07:16:39

hej Anna se vad dom säger på sjukan jag ska ditt ta bort nålen i dag efter ha lämnat på dagis hör av mig sen

Anonym
2012-02-29 @ 15:26:59

tack anna för dom orden du skrev till mig

säger som en annan vän sa i går till mig hon tycker isabelle ska få ett syskon nu :) det tycker jag med så jag kommer inte villa göra det andra som min sambo tycker vorde bästa för oss efter som eknomin inte är som den ska just nu




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0