Regnigt idag

Idag har det regnat nästan hela dan nu smälter all snön äntligen nu vill vi ha vår tycker jag så man kan börja  göra lite saker igen, Idag har det inte hänt så mycket har bara dammsugat och vikt tvätt sen kollat på video och tagit det lungt. Gårdagens möte gick bra nu tar det 3 månader innan man får svar på om man får jobbet det vore  kul om man fick det för nu vill  jag komma igång och börja jobba. Imorgon ska jag  nog rensa lite i källaren och kasta bort  massa skräp det lär behövas kan jag säga sen hopas jag att man får träffa min kompis från stockholm börjar  längta efter att få träffa henne igen nu var det ett  tag sen vi sågs så nu börjar det bli dax igen. snart skaa jag  komma igång med gymmet har fortfarande enn jobbig  förkylning och hosta så man blir  tokig jag vill vara fris snart jobbigt att inte få sova på nätterna på grund av hostan.

nu ska jag fortsätta göra lite nytta innan kvällen är slut 

Ha en fortsatt bra kväll trots regnet / Anna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0