Onsdag idag

Hej på er Tänk vad tiden går fort det är redan onsdag och idag har solen lyst och det har varit så underbart, idag  har vi köpt nytt porslin hem hit från Åhlens jag är hel nöjd nu har jag diskat upp allt och tagit bort alla klister lappar på dom nu blir det att packa ner dom gamla och ställa iin dom nya. Jag har haft balkonen öppen hela dan idag och fått frisk luft inne det är så skönt at man kan börja ha öppet på dagarna igen nu börjar man känna av våren äntligen men det tråkiga är att jag fortfarande är förkyld det är super jobbigt man får inte sova  ordentligt  förman ligger bara och hostar, nästa vecka  händer det mycket på åndag ska jag  til stockholm till odenplan med en granne sen tiisdag  händer det två saker på en gång först ska jag till tandläkaren sen på eftermiddan ska jag  på informations möte hos Roslagsbostäder angående  lägenheterna här får se om dom river dom snart sen i fredags fick jag  reda på en glad nyhet av min söta kompis lena  hon ska ha  en liten sak  igen jag är sååå glad för hennes skull. Hoppas bara att allt  går bra.
Nu ska jag göra  lite te för kvällen lägger upp bilden på nya porslinet sen

kram kram




det här handlade vi på åhlens   det är 6 av varje sort jag är super nöjd fina  porslinet vi handlade på Åhlens idag det är 6 av varje sort kunde inte läga upp alla så det blev det här  men jag  är  super nöjd  allt  är upp diskat  med så nu ska det bara packas  in i skåpen  snygga ellerhur?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0