Fredag den 28e December mellandags rean pågår

Gokväll på er alla nu är julen över och jag har haft en lugn julhelg med familjen.
och även under Mellan dagarna har det varit lugnt med men själv passade jag på att kolla runt lite på mellandags rean och hittade en hel del fint som jag fastnade för.
Och imorgon så åker man till Åland en sväng med en bekant ska bli mysigt det .
Och snart är det ett nytt år med Tänk vad tiden rusar iväg tiden har gått så fort vart tar dagarna vägen egentligen??
Kommer lägga upp lite bilder på sakerna jag hittade på mellandags rean i veckan.

Ha en trevlig helg

 
pafym och dusch kräm med adidas märket
champo och balsam med nyaste garnier fructis
body lotion och dusch kräm med ros doft
Nya hud lotionen från garnier
 
en snygg sminl väska med lite smått och gott i
2 doft ljus som doftar rosor



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0