Söndag den 26/8 2012

Godkväll på er alla helgen har vart lugn men regnigt igår regnade det och åskade men sen kom solen lagom när jag höll på och fixade en grus gång och en rabbat. Sen idag har det regnat hela dagen och små mulrat med åska med så fick sambon ett tok ryck att vi skulle gå ut i skogen och plocka svamp så det blev smörstekta kantareller med fisk till middag idag. Sen har jag tvättat och fixat städat badrummet sen får vi se när vi får om gjort i vårt sovrum dom ska koma från sandå måleriet och riva resten av tapeten och spackla vi har fått välja tapet med så det tar en vecka innan den är hemma sen ska jag kolla om jag kan få hjälp att tapetsera i hallen jag har en ful röd tapet som är så ful att man blir deppig alla andra rum är ljusa men hallen är mörk och tråkig. Så lite har det hänt här med i helgen men mest tagit det lungt och fixat med massa annat jag kommer lägga upp bilder sen hur det ser ut i alla rum men sen kommer jag lägga upp före renovering och efter när sovrummet är klart med. Nu ska jag fixa lite här innan det är dax att sova blir en ny vecka imorgon med.Sen undrar jag  vart solen tagit vägen dom har ju lovat sommar  väder  enligt aftonbladet nu blir jag besviken på dom dom lovar saker som dom inte kan hålla  suck säger jag bara.

Godnatt

Puss kram Anna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0