Fredag igen

Hej alla glada  Idag har solen lyst så skönt här och idag blev det  2 timmar lång träning kändes så härligt efter med en av svalkande dusch. sen har man inte gjort så mycket är yr i huvudet vet inte varför men har varit det hela veckan så fort jag reser mej upp så snurrar allt. Imorgon ska vi lasta vår väns saker i last bilen sen på söndag åker vi på morgonen till gävle och blir borta hela dan så denna helg blir det fullt upp. Nu blir det att greja det sista innan man ska  gå och sova  är dunder trött efter dagens träning eventuellt måste jag  boka tid hos läkaren så jag får  kolla upp varför jag är så här yr det är super läskigt kan jag lova er.


Godnatt på er alla  ha en trevlig helg Kram/ Anna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0