23e September

Nu var det dax igen idag har det varit så härligt väder solen har värmt riktigt idag och jag har äntligen lyckats ta mig en rejäl promenad. Vilket behövdes jag har inte kommit igång på gymmet än men det kommer har bara haft lite mycket annat att tänka på jag skulle haft tid med en stor städning här men det blev inte så mycket det inte det enda som är gjort är en maskin tvättad och upphängd fy så slarvig jag är. Nu får jag ta tag i det imorgon istället och igår så fick jag ett samtal av min gamla klasskompis från högstadiet det var ju hur kul som helst vi har inte pratat med varandra på hur länge som helst, jag blev så glad när hon ringde mig så nu hoppas jag vi ska kunna ses nån gång med men det får ta den tid det tar. nu ska jag ta och börja små plocka lite här hemma innan det är dax för att sova har varit en lång dag idag. Trevlig helg



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0