Solig och fin Höst Dag

Halloj  idag  är det en  fin  dag med strålande sol  händer inte mycket  här  just nu, bara att vänta  in min bror  och hans sambo som ska  hämta  lite fiskar  hos  mej. Sen ska  jag väll städa  och tvätta   blir väll att fortsätta tvätta fönster  igen  för  jag blev  bara klar  med ett fönster sist  men  en sak i tagen  heter det ju, sen  blir det  att  göra  ordning  alla julklappar så det  är klart  så man inte  behöver stressa med det  lagom innan jul det blev  ju så förra året  men  i år ska  jag försöka  ha det  klart  tidigt  men men vi får se. Sen blir det att  försöka  går  ner  lite  mer  i vikt jag  har  börjat  ta  lång  promenader  nu så nu  är det  bara gymmet  kvar  jag bara  längtar  nu för  nu är det dax att göra nåt  tycker jag sen i fredags förra veckan  var  jag med min söta brorsdotter  och shoppade  så  jag  kommer   nog  att  ha en del klart. Men  nu ska  jag fortsätta fixa  lite här  hemma  ha en underbar dag  i fina  solen kram   på er



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0