Regning och en grå dag

Hej alla   ber om ursäkt att  jag inte  varit  här på ett tag  men  det har varit  fullt upp en tid  nu men  nu är jag tillbaka igen. Mycket har  hänt den senaste tiden  jag  har varit  i sogen och plockat 20 liter trattkantareller sen har  jag  varit  i full gång  med jobb sökandet, annars  har  jag  varit  hemma  och fixat  och donat  lite. Hoppas solen kommer fram så det blir  lite varmare   men  det  är  ju höst nu så nu får  man räkna  med  regn och lite kyla  frosten har  kommit  på nätterna  så nu blir det till att ta  in blommorna.
Snart  ska  jag  gå på chopping dag  med en  av mina  brorsdöttrar  som är 15  år   hon och jag  träffades förra veckan med  och oj så mysigt vi hade, nu måste  jag  ta  och fixa  lite  här  hemma  så ha en  bra dag  på er alla.

Anna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0