En dag i Hävrödal

Idag har det varit en tidig morgon först vaknade jag 6.15 och somnade om och vaknade igen vid 7.30 då var det dax att gå upp för att göra mig i ordning för att hinna med bussen som gick 9.50. Jag gick i lagom tid ner till busstationen och gick in på pressbyrån för att köpa en biljett lagom när jag kommer ut så ser jag bussen på väg att åka så jag tvingades att springa tvärs över planen med högklackade skor och packning vilket höll på att sluta med att jag höll på att snubbla men jag hann med bussen allafall men oj så jag var slut när jag kom på bussen, chaufören sade att nu hade du tur annars hade jag åkt ifrån dig men det gjorde jag inte så denna dag började lite tokigt men när jag väl kom till Hävrödal så fick lilla tjejen sina paket hon fyllde igentligen igår men det gjorde inget för jag fick nästan en hel dag med henne. Vi fikade sen gick vi ut och tog en skön promenad och lill tjejen fick springa fritt vilket hon tyckte var jätte kul ja det fanns ju massa vattenpölar att hoppa i sen gick vi hem och satte oss i hennes rum och lekte så sen var hon nöjd. Vi satt och tittade på tvn och hon ville gosa och oj vad det var mysigt tyckte hon sen var det dax för mig att åka hem men det ville hon inte så hon blev såå ledsen. Men vi bestämde genast att jag skulle komma en annan dag så nu är jag hemma och har kollat på idol. Ha en skön helg



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0