Lördag den 27e November

Halloj i höst mörkret Idag har det varit en fin dag med sol och blå himmel, och idag blev det en hel dag  i tvättstygan nu är den  äntligen klar så nu blir det att  hänga och vika tvätt. Annars har det  inte hänt så mycket  har städat lite och bäddat rent i sängen så nu är det tomtar i sängen med, nu är det inte många veckor  kvar till julafton och jag är snart klar med julklapparna har lite kvar men sen är det  klart.
Nu har jag strukit  alla gardiner och satt upp så nu är det advents fint  här  hemma. snart  är det dax att sova   jag fick inte sova så mycket inatt för jag hade en som snarkade brevid  mig så jag  var vaken till 03.15  innan jag  kunde sova så nu är man lagon trött. Nu ska  jag fixa lite till innan man kryper  i säng.

puss  och kram / Anna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0