Min bästa julafton

Min fina  lycktaDen här julen var min bästa jul vi firade den hos  min syster  och hennes  familj  massa god mat  och tomten kom och fick massa  fina  paket  men trist  när  det inte vart en vit jul utan det blev en grön jul men snön kommer  nog  och då kommer allt  på en gång Idag var vi på jul lunch hos yster   med så det vart  jätte  kul så nu är man mätt  igen,sen fick jag  gosa  lite  med  syrrans minsta så det blev  lite bebis  mys  med. Jag fick massa fina  saker av  min underbara brorsdotter diana  och hennes familj det kommer bilder på en del av  sakerna  snart nu ska  jag fika  lite med en bekant till sambon så håll till godo så kommer bilderna snart  ha en fortsatt trevlig  jul.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0