Besökt en underbar person på sjukhuset idag

Idag var det en trist dag för nu ligger min underbara mamma på sjukhuset hon åkte in igår och idag var jag  och hälsade på henne och nu var hon så ynklig så jag  tyckte synd om henne  nu har hon fått  en kraftig  lunginflammation. Och jag har inte  orkat göra nåt  här hemma idag mer än att vara hos henne ska dit  imorgon på förmiddan igen  och se hur hon mår hoppas hon blir frisk snart. Idag  har ag tagit det lungt  och försökt  göra lite nytta men inget av det har jag funnit till ro mer än att bara tagit reda på tvätt och diskat,det är allt jag  har gjort idag. får se  om jag  orkar göra nåt imorgon just nu så dricker jag varm choklad från min julklapp jag fick av min underbara sambo en kafe maskin som kan göra både latte och chocklad  och en hel del olika kaffe sorter  jag  älskar  min nya  kaffemaskin. Nu ska jag snart gå och sova  har varit en lång dag idag.
Godnatt och sov gott 


mvh Anna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0